24 Uursdienst

Bent u op zoek naar een oplossing die u in staat stelt om ook buiten de reguliere openingstijden optimaal bereikbaar te zijn, zoek niet verder, wij hebben de oplossing.
De MVoice 24 uurs Cloud oplossing wordt voor elke klant op maat wordt gemaakt, daarmee sluit hij dus altijd naadloos aan op uw wensen.

De voordelen van de MVoice 24 uursdienst cloud oplossing zijn:

Mocht de eerste medewerker om wat voor reden dan ook niet reageren op de 24 uurs oproep, kunnen er meerdere back-up medewerkers opgeroepen worden.
Dit maakt de dienst een stuk betrouwbaarder. Het is bijvoorbeeld mogelijk om eerst 5 keer de eerstelijns medewerker te bellen, dan 5 keer de back-up en als laatste 5 keer de leidinggevende.
Gesprekken kunnen eventueel opgenomen worden en zelfs indien gewenst direct na het gesprek gemaild worden naar dienstdoende medewerker en of leidinggevende.
Dit kan makkelijk zijn als de medewerker in de auto en zit dus niet in staat is om bijvoorbeeld een adres te noteren.
Naderhand kan de medewerker het gesprek afluisteren zodat het adres alsnog genoteerd worden.
De oplossing kan gekoppeld worden aan uw CRM / database systeem zodat bijvoorbeeld alleen klanten met een servicecontract van de 24 uurs dienst gebruik kunnen maken, of dat er per postcode regio een medewerker opgeroepen kan worden.
De MVoice Cloud is redundant uitgevoerd in twee geografisch gescheiden datacenters en wordt 24 uur per dag bewaakt.
Het MVoice platform is in staat bij piek drukte een bijna onbeperkt aantal gesprekken tegelijkertijd af te handelen.
De 24 uursdienst medewerker kan zelf de dienst te allen tijde omzetten naar een collega.
Dit kan door te bellen naar de oplossing (keuze menu), via een web interface of via een smartphone app. Automatisch schakelen is ook mogelijk. Wisselingen van de dienst worden gelogd en kunnen periodiek gemaild worden.
Het is mogelijk om de beller direct door te schakelen met de 24 uurdienst medewerker. Het is ook mogelijk om de beller een bericht in te laten spreken, de medewerker belt dan met de melding dat er een bericht is ingesproken. Dit heeft als voordeel dat de 24 uurdienst medewerker niet direct de klant aan de lijn heeft.

Wie gingen u voor

De volgende instellingen hebben al een MVoice 24 uursdienst cloud oplossing van ons:

De Hartwacht van het Cardiologie centrum
Technisch Installatiebureau Van Wijngaarden
Verloskundigenpraktijk De Singel
Kwadraad maatschappelijk werk
Eten met gemak maaltijdservice
BISLIFE schaars humaan weefsel
Rijndorp Installaties
Schoonderbeek Installatietechniek
Datro Netwerkinfrastructuren

O ja en natuurlijk wij zelf ook MaXXus Communications

Nieuwsgierig naar de oplossing bel neem dan contact op

Nog geen klant en advies nodig?

Een heel team voor onze klanten

Met ons team van account- en projectmanagers leveren wij u de gevraagde oplossingen en zorgen er voor dat deze van begin tot eind, en lang daarna, voor u blijven werken. MaXXus wijst u de weg, en zorgt dat u op het juiste pad blijft. Bent u enigszins verdwaald in onze fascinerende wereld?

Professionele  24/7 helpdesk

MVoice is een oplossing van MaXXus Communications. In het professionele support team is ruim 25 jaar kennis en kunde op aanwezig. Hierdoor kennen ze tot in detail de techniek achter hedendaagse toepassingen.

Waarin we ons onderscheiden

Wij zijn uniek in het bieden van meerdere mogelijkheden om zorgeloos bereikbaar te zijn. Wat past het beste bij u? Gedeeltelijk of volledig in de Cloud of past Hybride beter bij uw bedrijf?

Onderdeel van MaXXus Communications BV - Winkelhaak 77 - 2495 AX - Den Haag - Telefoon +31 (0) 70 307 66 66 - E. Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.